Saturday 15 June 2013

Rezeki Dari Allah

2nd price for Musabaqah Aflam Qasirah (MUSAQ 2013). Walaupun berita kegembiraan ini sudah berlalu, tapi banyak memberi pengajaran dan pengalaman yang sangat terkesan. apa-apapun, syukur Alhamdulillah kepada Allah kerna telah memberikan hadiah yang sangat istimewa bagi kami..
terima kasih kepada kengkawan yang sangat berbakat dan banyak membantu dalam proses pembikinan video pendek ini - Nabila - Hasbi - Zulli - Najah - Hafiz - Asyraf - Fazwan - Ustaz Aizuddin - Kawan-kawan BQB3 - Semua yang terlibat -

Walaupun banyak kekurangan yang terdapat dalam video ini, ia sebenarnya melambangkan identiti kumpulan kita, selaku manusia yang selalu melakukan kesilapan. kami semua memang tak jangka langsung yang video kami akan terpilih dalam senarai pemenang kerana persembahan video dari kumpulan lain sangat hebat. dan ini membuatkan diri ini terasa sangat kecil, dan kami telah berusaha yang terbaik untuk video kumpulan kami, dan kami hanya mampu berserah kepada Allah..

'MENANG' tidak menjadi impian utama kami, tetapi kami merasakan Allah telah menghadirkan kemenangan kepada kami terlebih dahulu lagi kerana dengan izinnya, kami berjaya menyiapkan video pendek ini. Dan hadiah ini, selalu mengingatkan kepada diri ini agar sentiasa menjaga diri, tidak kisah lah apa keadaan sekalipun. dan yang penting pengharapan yang tak putus kepada ALLAH itu, membuatkan diri ini sentiasa meletakkan itu sebagai peringatan kepada diri.


klik disini untuk link video kami:  http://www.youtube.com/watch?v=TOk0fBkkFL8

-ALHAMDULILLAH-

2 comments:

  1. kak nor upload la video, hehe.
    btw kak nor dtg la Shah Alam >,<

    ReplyDelete
  2. huhu..InsyaAllah. dah upload kat u tube. tkn link ni http://www.youtube.com/watch?v=TOk0fBkkFL8

    ReplyDelete

terima kasih sudi tinggalkan comment anda disini ^^

ALL RIGHT RESERVED.Copyright@adapadengandiriku.blogspot.com