Saturday 8 June 2013

Keterbatasan dengan teknologi??



Moga semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja.. kali ini agak kelainan bagi nor meng'update' my blog.. kebiasaannya skrin laptop menjadi tatapan bg nor.. ttp, kali ini lain pula.. skrin yg besar saiznya telapak tangan menjadi tempat nor menekan-nekannya.. (phone baru la katakan).. sudah lama nor tak update with any entry.. rindu sgt2..
Untuk pengetahuan, lusa merupakan 1st my paper.. mgkin dah jarang luangkan masa disini dsebabkan kesibukan diri dengan task2 U..
apa2 pun banyak sangat yang mahu dkongsi dsini..  ttp, oleh kerana keterbatasan dengan teknologi.. merasakan agak sunyi dan sepi dr orang2 yg tercinta.. rasa rindu utk brtemu dgn keluarga tercinta smakin hangat terasa..
walau khadiran teknologi dpt menjadi pengubat rindu.. sejauh manakah ia dapat menjadi penawar rindu ini..
tnpa kta sedari, kita dah smakin jauh ktinggalan dibelakang bersama2 teknologi yg slama ini kta agung2kan.. kta lupa penawar yg mujarab dan tdk merugikan kita apa2.. iaitu DOA. Doa kita kpd Allah buat orang2 yang kita sayang.. dan dsitulah bicara kata yang benar2 ikhlas terpancul dr bibir kita.. dan dgn doa itulah yg akan membuat kita merasakan kita smakin dekat dgn pencipta kita.. bahkan kita smakin maju khadapan kerna kyakinan dan kpercayaan kta kpd Allah.. kita serahkan segala-galanya dlm khdpn kita hanya kpd yg satu, Yang Maha Berkuasa,ALLAH.
 

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan comment anda disini ^^

ALL RIGHT RESERVED.Copyright@adapadengandiriku.blogspot.com