Saturday 21 September 2013

Welcome back 'Hujung Minggu'

Assalamualaikum,, Alhamdulillah... syukur sangat-sangat kepada Allah kerna diberi lagi peluang untuk bernafas dalam iman. Apa khabar Uols,, harapannya.. harap semua sihat-sihat, yang kurang sihat , La Tahzan,Innallaha Ma'ana. Sesungguhnya sakit itu merupakan ujian dari Allah kepada kita supaya kita sentiasa ingat kepadanya, kita ni, bila sakit baru nak ingat Allah,,, Allah! betapa lemahnya kita.. moga-moga kita sentiasa ingat kepada Allah tidak kiralah waktu kita senang ataupun susah #muhasabahDiri


ber'blog' sambil sarapan

ヽ(^o^)丿yey... Rasa macam baru sekarang baru sempat nak update blog,, setelah sekian lama meyepi macam la lama sgt , huhu..

Alhamdulillah sem 3 sedang ditempuh, sebagai pelajar USIM. Dan Allah itu Maha Mengetahui akan keadaan hambaNya, dan tanpa dipinta, Bagaikan mimpi menampar kuat jasad lantas roh terasa menggeletar,lalu peluh mula keluar dari setiap ruang romaku.. SUBHANALLAH!  Tanggungjawab yang berat Allah hadiahkan kepada diri.. ALLAHUAKBAR! Sesungguhnya Allah itu Maha Besar. Aku percaya sepercayanya kepada Allah sepenuh hatiku, aku tahu dan yakin bahawa Allah sedang merancang sesuatu untukku. Aku selaku hamba yang lemah dan hnya penuh dengan kekurangan, hanya mampu mengalirkan air mata dan memanjatkan doa kepadaNya, agar aku sentiasa dibukakan hati, diberikan kefahaman bahawasanya, hikmah disebalik tabir amanah itu,, betapa besar rahsia yang tersirat itu.. Lantas aku redha, dan terima.. ALHAMDULILLAH..

Dan Alhamdulillah, perjumpaan pertama dengan barisan ahli jawatankuasa QM tahun 3dengan Pengerusi dan Tim. Pengerusi yang baru, Allah permudahkan.

Dan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang banyak memberi semangat kepada diri, agar Aku tabah memegang amanah ini. Dan tunjuk ajar dari sahabat-sahabat semua, sangatlah diharpkan.




subjek-subjek arab (ada ag yg xada kt situ- tannum & Dabt, Rasm, Fawassil)



p lbrary pastu jumpa buku2 ni untuk buat Assignment,
moga membantu ^^

Huhu,, entry mcm dah lari dengan tajuk jer..  Apa-apapun gunakanlah hujung minggu ini dengan sebaiknya (Assignment mula bertimbun). sem 3 ni semua subjek-subjek arab kecuali satu jer,,hihi, biasalah graphic..


No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan comment anda disini ^^

ALL RIGHT RESERVED.Copyright@adapadengandiriku.blogspot.com