Tuesday 10 April 2012

Minggu last kuliah sesi 2011/2012



Assalamualaikum ..Alhamdulillah,aku bersyukur kepada Allah kerana atas segala nikmat yang dikurniakan olehnya.. Hari ni baru sempat update..photo kat bawah ni merupakan hari terakhir kuliah kitorang 6/4/2012,,



Tinggallah sebuah kenangan yang pernah ku ciptakan seketika dahulu bersama-sama sahabat..
2 tahun aku membawa diri di tanah gopeng,,dan disini, banyak pengalaman suka dan duka yang aku pelajari membuatkan aku semakin kenal dengan ragam manusia.. Trima kasih ku ucapkan kepada sahabat-sahabatku..aku sayang kalian kerana Allah..istiqamahlah dalam mencari keredhaan Allah.. Moga dirimu menemukan kebahagian yang hakiki, yang tiada bandingannya..

Keberangkatan kepulanganku dari tanah gopeng membuatkan air mataku jatuh dari kelopak mataku.. Bukan kerana sayang untukku meninggalkannya,,dan telah menjadi lumrah kehidupan, sesuatu dalam kehidupan kita, bila ia datang, dan ia akn kembali pada tempat asalnya..teteapi,,membuatkan aku takut akan liku-liku kehidupan yang akan ku tempuhi selepas ini,,, dalam hatiku, apa yang aku harapkan moga Allah mengistiqamahkan hatiku dalam mencari keredhaanNya..


1 comment:

terima kasih sudi tinggalkan comment anda disini ^^

ALL RIGHT RESERVED.Copyright@adapadengandiriku.blogspot.com