Saturday 17 December 2011

Terasa jauh..

Ya ALLAH, trasa jauh diriku ini dariMu..aku cuba berlari kepadaMu dengan sepantas sedaya imanku,,tapi dalam aku berlari,, kadang-kadang aku terjatuh terhantuk,tergelincir,,kadang2 nafas terasa sesak dengan keadaan sekeliling,,, tapi,, aku tetap teruskan langkahku kepadaMu,,walaupun kadang-kadang ada jiwa yang menghalangku... Ya ALLAH,,Engkau pimpinlah imanku dengan RahmatMu,,aku pasti,, dan aku yakin ,,aku pasti akan sampai...

kadang-kadang imanku lemah kerna kalah dengan nafsuku sendiri,,ya Allah, x bermakna aku kalah, aku sebenarnya sengaja mengingkarimu, tapi aku  hanya kalah sementara dengan nafsuku ..kerna aku insan yang lemah,,insan yang selalu alpa..dan aku amat memerlukan pimpinan dariMu, agar imanku sentiasa diatas landasan RahmatMu..aku amat memerlukan Dirimu, YA RAHMAN, YA RAHIM-

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi tinggalkan comment anda disini ^^

ALL RIGHT RESERVED.Copyright@adapadengandiriku.blogspot.com